18.11.2015

MOJA PIELĘGNACJA WŁOSÓW

Moje włosy z natury są kręcone, grube, gęste i wysokoporowate. Od ponad 2 lat rozjaśniam włosy w stylu ombre. Co rok powtarzam ten zabieg, by odświeżyć i podnieść kolor. Najbardziej skupiam się na pielęgnacji moich końcówek, ponieważ to one najbardziej cierpią podczas rozjaśniania. Jeżeli jesteście ciekawi jakimi kosmetykami pielęgnuję włosy, to zapraszam dalej.








SZAMPON - BABYDREAM

Zawiera wyciąg z rumianku, pantenol oraz co najważniejsze - łagodne substancje myjące. Nie podrażnia mojej skóry głowy, co bardzo często zdarzało się, gdy używałam szamponów z SLS. Jego wadą jest to, że strasznie plącze moje włosy, dlatego koniecznie muszę nałożyć odżywkę na włosy, która doskonale radzi sobie z tym problemem. Ponadto szampon jest mało wydajny, gdyż słabo się pieni. Jednak nie jest on drogi, kosztuje około 5 zł. Mimo swoich wad jest to zdecydowanie mój ulubieniec wśród szamponów.


DOVE OXYGEN & MOISTURE - SUFLET DO WŁOSÓW

Suflet ma lekką konsystencję, pięknie pachnie i nie obciąża włosów. Włosy są po nim lekkie, gładkie i jedwabiste. Daje lekki efekt objętości i pomaga w rozczesywaniu. Minusem jest jego wydajność - na moje długie włosy starcza na bardzo krótko.


ARGAN OIL FROM MOROCCO

Odżywka jest u mnie od niedawna, jednak już zrobiła furorę w mojej pielęgnacji. Włosy po niej są miękkie, lśniące, wygładzone i nawilżone. Odżywka przepięknie pachnie cytrusowymi landrynkami i zapach długo utrzymuje się na włosach. Polecana szczególnie suchym, zniszczonym i farbowanym włosom. Dostępna w Hebe za 26 zł.


DOVE PURE CARE DRY OIL FOR HAIR

Olejek nakładam tylko i wyłącznie na mokre włosy tuż przed suszeniem. Ładnie nabłyszcza włosy i pomaga w układaniu fryzury. Ma lekką formułę, nie obciąża, włosy nie wydają się być tłuste. Delikatnie nawilża i wygładza. Olejek jest dość drogi (40zł) jednak bardzo wydajny.


ALTERRA - OLEJEK DO MASAŻU MANGO & PAPAJA

Mimo, iż olejek jest skierowany do ciała, używam go tylko i wyłącznie na włosy. Czasami nakładam go na noc, a rano myje włosy bądź nakładam go na 15minut przed myciem głowy. Plusem jest zdecydowanie jego naturalny skład oraz niska cena (około 16zł, dostępny w Rossmannie) Świetnie wygładza i nabłyszcza włosy.





GLISS KUR HAIR REPAIR WITH LIQUID KERATIN COMPLEX SERUM DEEP-REPAIR

Moje włosy bardzo się plączą, a szampon Babydream tylko to pogarsza, dlatego odżywka w sprayu z Gliss Kura jest dla mnie wybawieniem. Dzięki niej czesanie staje się o wiele łatwiejsze i przyjemniejsze. Producent obiecuje, iż odżywka rekonstruuje strukturę włosa do 10 warstw w ciągu 1 tygodnia, jednak ja takich efektów nie zauważyłam. Stosuję ją jedynie by ułatwić rozczesywanie włosów.


TANGLE TEEZER

Moje wybawienie, najlepsza szczotka jaka istnieje! Nie wyobrażam sobie wrócić do grzebienia bądź zwykłej szczotki. Jak sobie przypomnę ile bólu, ciągania i szarpania sprawiało mi czesanie... Odkąd mam Tangle Teezer to zupełnie inna bajka. Nie wyrywa włosów, nie ciągnie, bardzo dobrze radzi sobie z kołtunami. Najlepszy gadżet pod słońcem!


SCHWARZKOPF, GOT2B VOLUMANIA BIG VOLUME PUSH UP - PIANKA & LAKIER

Pianki do włosów używam za każdym razem gdy umyję włosy by podkreślić skręt i unieść włosy u nasady. Lakier nie skleja włosów i dobrze utrwala fryzurę.
Oba produkty przepięknie pachną malinami oraz są wydajne i niedrogie.


SUCHY SZAMPON BATISTE 

Suchego szamponu staram się używać jak najrzadziej. Stosuje go by odświeżyć włosy u nasady oraz delikatnie je podnieść. Nie zostawia białego pyłku jeśli nałoży się go w małej ilości. Zdecydowanie najlepszy suchy szampon na rynku.


PHILIPS - SUSZARKA Z FUNKCJĄ JONIZACJI

Włosy zawsze suszę zimnym powietrzem, opuszczając głowę w dół. Moja suszarka posiada funkcję jonizacji, dzięki czemu moje włosy się nie puszą. Kiedy myje włosy wieczorem, chociaż trochę suszę włosy, następnie związuję je w kok i idę spać. Rano moje włosy są pięknie pofalowane i co najważniejsze - uniesione u nasady.



Tak o to doszliśmy do końca mojej pielęgnacji oraz stylizacji włosów. Jeżeli cokolwiek zmieni się w mojej pielęgnacji, na pewno będę robić aktualizację na blogu.
Dajcie znać co myślicie o przedstawionych kosmetykach. Jestem ciekawa jak wygląda wasza pielęgnacja i jakie są wasze ulubione i sprawdzone kosmetyki do włosów.

5 komentarzy :

  1. Zazdroszczę gęściochów! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. też ostatnio zainwestowałam w suchy szampon,ale tak jak napisałaś używam go tylko właściwie awaryjnie, reszty nie miałam i nie korcą mnie specjalnie te kosmetyki, może poza olejkiem z Dove i baby dream na który jakoś zawsze zerkam ale nie ląduje w koszyku l:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne włosy, zawsze marzyłam o mega kręconych włosach albo prostych jak druty, niestety mam takie nijakie ;) Olejek z Alterry również stosuję, naprzemiennie z olejem kokosowym. A jeśli chodzi o Tangle Teezer, to nie wyobrażam sobie czesania bez niego, genialny produkt :)

    OdpowiedzUsuń